Friday, October 23, 2015

Long time!

Hej,

Hur står det till?

Jag jobbar på i Vallentuna hockey som junioransvarig. Ett roligt och stimulerande jobb där jag tränar och coachar bägge juniorlagen som just nu leder sina serier. Vid min sida som assisterande tränare har jag Johan Lundmark, vårt samarbete rullar på bra och spelarna verkar trivas med oss.

Jag är även med en del på ungdomssidan där jag stöttar Rickard som är ungdomsansvarig.

A-Laget har börjat säsongen starkt och har överraskat många med sina goda resultat. Vi i juniorerna har ett nära och bra samarbete med A-Laget och dess tränare Klint och Ville.

Det känns som att utvecklingen har börjat i min nya klubb och jag känner en stolthet över att vara en stor del av den. Vi kommer ta ännu fler steg i rätt riktning så håll er uppdaterade!

På återseende,

Fredrik Nygren

No comments: